8.1.11

Newspaper! Yeah

Nareszcie! Przepraszam, że nie pisałam postów. Już rok :) Muszę nadrobić ten stracony czas. MUSZĘ. Dziś miałam dać DIY, ale chciało mi się wgrać. Głupi filmik.

Finally! Sorry I didn't write posts. Just one year:) I must make up for the lost time. I MUST. Today I had to add some DIY, but I can't upload it. Stupid video.


Te leginsy kupiłam wczoraj. Potrzebne były mi do stworzenia outfitu z tego projektu. Już dawno chciałam je kupić, ale nie byłam pewna. Teraz były o połowę tańsze, więc wzięłam je bez wahania.

I bought these leggins yesterday. I needed it to make outfit from this project. A long time ago I wanted to buy these leggins, but I wasn't sure. Now it was a 50% discount, so I bought it
without hesitation.


♥   ♥   ♥


 ♥   ♥   ♥


Outfit ze wspomnianego wczesniej projektu. T-Shirt zrobiłam ja. Pasyfa na niej jest z gazety. Trochę ją przerobiłam. Do tego czarna spódnica z dziwnego materiału. Terebkę przerobiłam a'la gazeta :)

Outfit from the project mentioned earlie. I did this T-shirt by myself. A peace sign (on the blouse) is made made of a newspaper. And a black skirt made of a strange fabric. A bag... a'la a newspaper :)





T-shirt - DIY
Skirt - My weardrobe
Leggins - reserved
Shoes - ?
Flower - gift from a magazine
Bag - present

~~~





xoxo :*

9 comments:

Agnee said...

Legginsy i ten T-shirt są świetne!:) A kilka z tych sukienek z chęcią bym kupiła.

Anna S said...

świetne legginsy :)

alexandra said...

Szkoda, że słabe zdjęcia, bo nie wszytko dokładnie widać.
Fajnie Ci wyszła ta koszulka (;

Anabe said...

koszulka ciekawa :)

A said...

bradzo fajny blog! łał jak na 12 latke masz niezły gust!!! brawa!!! jeśli masz ochote zobaczyć mojego bloga to zapraszam! a jak ci się spodoba to możemy się nawzajem obserwować.
xoxo

onlyupsidedown.blogspot.com

Ksenia said...

te legginsy są świetne:)

kaitlin monroe said...

love this post!
<3

Kaylyn said...

Those leggings are super cute!

Love & Labels

Aveline said...

Very nice tights ;)